سلام، اخیرا فیلمی از شما در اینترنت دیدم که از وضع نمازخانه ترمینال خارجی گله کردید ولی این مهمتره یا برخورد با متصدی و مأمور ایستگاه مترو فرودگاه بین‌المللی مشهد که زوار رو غلط راهنمایی می کنه؟ وقتی این ایستگاه آسانسور داره و سالم هم هست، چرا مأمور آنجا زوار رو به غلط راهنمایی می کنه و میگه که کلاً آسانسوری وجود نداره ؟! حتی پرسیدیم که اگه یه زائر داخلی یا خارجی کهنسالی باشن یا مادری باشه که بچه بغل داشته باشه و یا اصلا یه مریضی باشه با عصا و نتونه سوار پله برقی بشه یا از همه بدتر سوار ویلچر باشه و بخواد سوار مترو بشه، چکار باید بکنه؟ ایشون خیلی جدی گفت که ما رو صدا میزنند تا بریم با پله برقی بیاریم شون پایین!!! این چه طرز راهنمایی کردن هست و چرا این متصدیان ایستگاه ها توجیه نمی شوند که اطلاعات غلط به مسافرین ندن؟! حالا اگه واقعاً مواقعی پیش میاد که آسانسور خراب باشه و این مأمور مترو چنین کاری رو انجام بده، اگه خدای نکرده وسط راه با اون شیب زیاد و استرس مسافر و...، ویلچر از دستش رها بشه، زبونم لال وقتی پایین برسه که تیکه بزرگه میشه گوشش!!! حتی ایشون در تأیید حرفش می گفت که شما به مسئولان بگید همون آسانسور آلمانی یک میلیارد تومانی اون سر خط یعنی وکیل آباد رو بردارند بیارن فرودگاه و میگفت اینجا که هم مهمتره و هم مستحق تر و نیازش هم بیشتره! لطفا با این مأمور خاطی برخورد کنید تا لااقل آبروی مشهد و مشهدی ها جلوی زوار خارجی همین بدو ورودشون به مشهد، نره! ممنون از توجهتون